ABP Biologia i geologia 3r ESO
Pregunta: Quins factors afavoreixen l’obesitat i la diabetis?
Menjar ràpid i begudes ensucrades
|
- Hem treballat en equips col·laboratius de 4 o 5 alumnes.
- El repte final era desenvolupar un únic producte final, la creació d’un taller per l’alumnat de primària que assisteix a les portes obertes.
- És un projecte transversal. S’han necessitat coneixements de visual i plàstica per fer els posters, català per fer el guió del video, tecnologia per fer servir les eines TIC, Biologia per aplicar els conceptes implicats en la pregunta.
- Els grups s’han organitzat i han decidit el temps a dedicar a cada tarea.
- S’ha fet un intercanvi d’idees.
- S’ha fet una recerca d’informació. Hi havia ja uns coneixements previs que s’han activat i s’ha fet la cerca de nous conceptes.
- Els grups han fet la posada en comú i s’ha compartit la informació. S’ha discutit i s’han arribat a acords. El respecte a les idees dels altres s’ha fomentat.
- S’ha treballat i respetat la creativitat.
- S’ha desenvolupat el producte final.
- S’ha preparat la presentació del projecte i s’han aconseguit evidències com fotos.
- Hem fet servir ordinadors, telèfons mòbils, correu electrònic per poder contestar la pregunta inicial.
- Es farà una autoavaluació.
- S’ha fet un aprenentatge significatiu basat en l’alumnat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada